Публікації

Знайомтесь новий DAF

Зображення
 

Доступні DAF CF та XF з вмиканням повного привода

Зображення
Сучасні магістральні вантажівки більшу частину роботи виконують на дорогах з твердим покриттям, але іноді потрібні якості позашляховика.  Для цього DAF впроваджує гідравлічний привід передніх коліс, який активується з кабіни. Це розробка DAF разом з Paul Nutzfahrzeuge. Привід буде доступний на тягачах DAF CF та XF 4x2 з двигунами PACCAR MX-11 або MX-13. Активація системи відбувається на перших чотирьох передачах при русі вперед та на 5 передачі при русі в гору, а також при вмиканні заднього ходу.  Привід вмикається кнопкою на панелі, але якщо система реєструє ковзання то PXP - " Paul Xtra Power" - автоматично активується. Чим більша кількість ковзання ззаду, тим більше тяги забезпечують передні колеса.

Заводи DAF повертаються

Зображення
Вантажівки DAF почали залишати виробничі лінії. Заводи Нідерландів, Бельгії та Великобританії відновили свою роботу.  «Я пишаюся творчістю та відданістю, яку проявляють наші працівники.  Тепер ми можемо продовжувати постачати нашим клієнтам найкращі вантажівки на ринку », - каже президент DAF Гаррі Волтерс. По інфомації сайту  https://www.daf.global На виробничих потужностях DAF в Нідерландах, Бельгії та Великобританії було проведено оцінку та налагодження сотень робочих станцій.  Завдання відокремлені, маршрути змінені та графіки роботи змінені.  Вжиті заходи, що дозволяють працівникам підтримувати відстань не менше 1,5 метра, а засоби для чищення широко доступні.  В якості запобіжних заходів, виробничі працівники також зараз носять маски для обличчя.  Саме тому за останні кілька тижнів DAF доклав максимум своїх зусиль разом із розгалуженою дилерською мережею щодо надання послуг та деталей для своїх клієнтів.  Наприклад, всі майстерні DAF були відкриті, а служба довідок б

Volvo Trucks представляє новий Volvo FH

Зображення
Улюблені вантажівки JP Trans « Модель Volvo FH вже багато років є улюбленою серед водіїв вантажівок, особливо тих, хто добру частину свого життя проводить у дорозі», — говорить Роджер Альм, президент Volvo Trucks. «З новим Volvo FH ми продовжуємо нашу чітку спрямованість на розробку вантажівок та пропонування послуг, які можуть допомогти водіям робити свою справу на найвищому рівні». Увага до водія допомагає залучати кваліфікованих фахівців Акцент на водіях робиться тому, що вони мають величезний вплив на показники перевізників з точки зору продуктивності, ефективності та обслуговування клієнтів. «Гарний водій може зробити величезний внесок у прибутковість нашого клієнта», — продовжує Роджер Альм. «І в усьому світі ми спостерігаємо хронічну нестачу кваліфікованих водіїв. Випустивши цю нову вантажівку, яка надає пріоритет продуктивності та комфорту професійного водія, ми зробили важливий крок уперед, допомагаючи нашим клієнтам залучати та утримувати найкращих водіїв». мат

Двигун Scania V8

Зображення
Фото які отримав JP Trans від Scania .   Двигун V8, якій працює на біогазі, розроблений компанією Scania .  Був представлений на виставці в Дубаї.  Scania продовжує роботи з двигунами, які працюють на альтернативному паливі      

Вантажівка на базі Renault Master

Зображення
Українська   компанія   Polycar   розробила   бортову   платформу   на   базі   автомобіля   Renault   Master .  Як   повідомляє   JP   Trans   це   зручний   вантажний   автомобіль   з   габаритами   платформи   4 , 2 * 2 , 2   метра   та   висотою   борта   0 , 4   м .  Основні   елементи   виготовлені   з   холоднокатаного ,  гнутого   металевого   профілю   підвищеної   міцності .  На   платформі   встановлені   кріплення   комбінованого   типу ,  яке   забезпечує   належний   рівень   надійності   при   встановлених   каркасу .  Всі   деталі   вантажного   відсіку   оброблені   акриловими   ґрунтовками   та   мають   додаткове   антикорозійне   покриття .  Для   підлоги   платформи   використовують   бакелітові   фанери  ( 20   мм ).  В   підлозі   передбачені   кільця   для   фіксації   вантажу .  Платформа   оснащена   габаритними   вогнями   та   захисними   пристосуваннями .  В   цілому   це   універсальний   вантажний   автомобіль

DAF розпочинає випробування з CF

Зображення
DAF розпочинає випробування з CF Hybrid Нульові викиди в місті та далеко не за межами міських районів інформація з сайту: https://www.daf.global DAF Trucks розпочав випробування CF Hybrid з метою набуття досвіду у щоденному використанні. Голландський транспортний оператор Петер Апель зараз використовує два з цих інноваційних вантажних автомобілів для постачання супермаркетів у самому серці Нідерландів. Гібрид DAF CF 100% електричний в міських районах і використовує чисту дизельну техніку за містом. Вантажівка-інноватор поєднує найкраще в обох світах, керуючись «нульовими викидами» у місті, забезпечуючи тим самим велику дальність і гнучкість поза міськими районами. Інноваційні вантажні автомобілі DAF CF Hybrid оснащені надзвичайно ефективним 10,8-літровим дизельним двигуном PACCAR MX-11 (330 кВт / 450 к.с.), електромотором ZF (75 кВт / 100 к.с., пікова потужність: 130 кВт / 175 к.с.) та a спеціальна коробка передач ZF TraXon для гібридних силових