DAF розпочинає випробування з CF



DAF розпочинає випробування з CF Hybrid

Нульові викиди в місті та далеко не за межами міських районів
інформація з сайту: https://www.daf.global

DAF Trucks розпочав випробування CF Hybrid з метою набуття досвіду у щоденному використанні. Голландський транспортний оператор Петер Апель зараз використовує два з цих інноваційних вантажних автомобілів для постачання супермаркетів у самому серці Нідерландів. Гібрид DAF CF 100% електричний в міських районах і використовує чисту дизельну техніку за містом. Вантажівка-інноватор поєднує найкраще в обох світах, керуючись «нульовими викидами» у місті, забезпечуючи тим самим велику дальність і гнучкість поза міськими районами.



Інноваційні вантажні автомобілі DAF CF Hybrid оснащені надзвичайно ефективним 10,8-літровим дизельним двигуном PACCAR MX-11 (330 кВт / 450 к.с.), електромотором ZF
(75 кВт / 100 к.с., пікова потужність: 130 кВт / 175 к.с.) та a спеціальна коробка передач ZF TraXon для гібридних силових агрегатів.
Підзарядка під час руху або на станції зарядкиЕлектродвигун отримує свою енергію від акумуляторної батареї потужністю 85 кВт, яка заряджається під час використання дизельного двигуна. Під час роботи дизеля електродвигун функціонує як генератор і подає енергію до акумуляторної батареї. В майбутньому також можна буде зарядити акумулятор на (швидкій) станції зарядки.
Коли акумулятор повністю заряджений, DAF CF Hybrid –– має електричну дальність від 30 до 50 кілометрів, залежно від загальної ваги комбінації вантажівки-причепа, що більш ніж достатньо для проїзду у міські райони та поза ними, не виробляючи будь-які викиди в запірну трубу.
Інтелектуальне управління енергієюЗа межами міста, CF Hybrid працює від чистого та ефективного дизельного двигуна PACCAR MX-11, який пропонує широкий асортимент. Крім того, гібридна технологія забезпечує додаткові заощадження на витраті палива завдяки розумному управлінню енергією. Енергія, яка генерується гальмом двигуна, а також Down Hill Control Speed ​​використовується електромотором для підтримки дизельного двигуна. Це вигідно як з точки зору споживання палива, так і викидів CO .
Підходить для більш тривалих подорожей"Разом з нашим клієнтом, Альбертом Хаййн, ми завжди шукаємо способи зменшити навантаження на CO ", - каже Марсель Патер, менеджер автопарку в Peter Appel Transport, який має 680 вантажівок. «Хоча електрокари ідеально підходять для міського розподілу, гібридна технологія є кращою для довших маршрутів. У місті DAF CF Hybrid працює повністю електрично, а дизельний двигун вантажівки означає, що він може без проблем їздити до різних дистрибуційних центрів у Голландії та за кордоном. "



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Впевнений погляд MAN

Заводи DAF повертаються

Кросовер Volkswagen ID.4.