Вантажівки на альтернативному паливі

 

Hyundai XCient 

Паливну камеру з Південної Кореї заповнює газоподібний водень. Зберігає його у семи цистернах. Нещодавно у Швейцарії розпочали польові випробування. Фото: Hyundai




Mercedes Gen H2

 Вантажівка на паливних елементах потужністю 330 кВт (448 к. С.) Повинна проїхати до 1000 кілометрів на одному баку палива. Як паливо використовується рідкий водень. Вантажівка повинна почати серійне виробництво близько 2025 року Зображення: Daimler




Концептуальний автомобіль Nicola “Tre”

Американський виробник планує привезти вантажівку з паливною батареєю потужністю до 735 кВт (1000 к.с.) до Європи вже в 2022 році. Основа - вантажівка від Iveco. Зображення: Nicola





Концепція дослідження Tesla Semi

Повністю електрична вантажівка від Tesla для вантажного транспорту має проїхати до 800 кілометрів, не зупиняючи процес зарядки. З акумулятором, що зберігає 950 кВт-год електроенергії. Фото: Tesla

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Впевнений погляд MAN

Заводи DAF повертаються

Кросовер Volkswagen ID.4.