Публікації

Fiat E-Ducato

Зображення
  Fiat Ducato, вперше представлений в 1981 році, виповнюється 40 років. Це один з найбільш продаваних комерційних автомобілів у Європі, продано понад 3 мільйони одиниць. У 2020 році це було абсолютне місце No1 із близько 150 000 в Європі (зростання на 7,6% у порівнянні з минулим роком) і частка ринку на 20,5% (на 3% більше, ніж рік тому). Ці великі результати були досягнуті, незважаючи на загальну боротьбу на ринку. Повністю новий повністю електричний фургон під назвою Fiat E-Ducato вже доступний для замовлення і протягом декількох місяців повинен вийти на європейські ринки (у Q4 2020 та Q1 2021 у випадку з деякими версіями). Буде кілька версій, включаючи панельний фургон, конфігурацію кабіни шасі та пасажирів, а також довжини E-Ducato з вантажопідйомністю 10-17 м3 залежно від версії та корисного навантаження до 1950 кг, або 5-9 пасажирів. Технічні характеристики Fiat E-Ducato: Повністю електричний діапазон: 47 кВт-год версія WLTP Комбінована: від 126 км (78 миль) до 146 км (91 миля) 4

MAN TGX Individual Lion S: Ексклюзивний карбоновий вигляд

Зображення
MAN TGX Individual Lion S, був представлений рік тому. Краща модель нового покоління вантажівок МАН вийшла на дороги в лютому 2021 року. Модель доступна з двигунами від 510 до 640 к.с., пакети від МАН забезпечують рівень комфорту водія, а деталі з карбону підкреслюють дивовижний дизайн MAN TGX Individual Lion S. Спортивний вигляд MAN TGX Individual Lion S розроблений дизайнерським відділом МАН спільно з експертами. Модель виглядає достатньо яскраво. Ефектні дзеркала та бампер, а також червоний акцент моделі підкреслює разючий дизайн. Елегантний чорний радіатор з хромовими підкладками, додаткова планка на даху зі світло діодними лампами, передні та бічні панелі з нержавіючої сталі, чорні накладки коліс та сонце захисна штора, створюють привабливий сонячний вигляд. Приємні емоції викликає дизайн інтер'єру MAN TGX Individual Lion S. Шкіряні накладки насидіннях, прошиті червоною ниткою, підлокітники та вставки у двері. Підголовач мають аплікацію лева, на хромових молдінгах напис "

Кросовер Volkswagen ID.4.

Зображення
  Найближчим часом з’явиться електричний кросовер Volkswagen ID.4.  На відео цю машину представляє віце-президент виробника Hein Schafer. Презентація достатньо цікава. Рекомендуємо для перегляду, щоб більше дізнатись про Volkswagen ID.4. За своїми габаритами Volkswagen ID.4 трохи поступається Tiguan, він коротший на два дюйми, але майже однаковий в ширину і значно більший у всіх розмірах, ніж Hyundai Kona EV. Система допомоги водію, ID.4 виконує такі функції, як попередження про зіткнення вперед із гальмуванням, моніторинг сліпих зон, систему радіолокаційного круїзу та смуги руху, а також передні та задні датчики паркування та автоматичне вмикання / вимикання дальнього світла фар. Дверні ручки спрацьовують від м'якого дотику й підсвічуються в темний час доби. В машині приділили увагу вантажному відсіку, демонструється майже 1717 літрів вантажного місця, що відповідає Tiguan, рухома підлога дозволяє грати висотою вантажу. Демонструється багато внутрішнього простору, сучасні елементи

DAF LF Electric

Зображення
  Зустрічаємо серійну, повністю електричну 19 тонну модель вантажівки LF Electric. Вже в травні 2021 року у Великобританії буде запущене у виробництво на Leyland Trucks. Це друга модель вантажівки після оновленого тягача 6х2 CF Electric, показаного кілька місяців тому. DAF Trucks розробив нову модель, 19-тонна вантажівка LF Electric пропонується з колісними базами 5,3 або 5,85 метра що дозволяє 11700 кг корисного навантаження. Цього достатньо для більшості міських програм. LF Electric здатна покривати відстань до 280 кілометрів завдяки акумуляторній батареї LFP (літій-ферофосфат), що не містять кобальту та магнію, місткістю 282 кВт-год (254 кВт-год нетто). Виробником надається 6-річна гарантія на акумулятори LFP, що надає впевненість DAF щодо продуктивності, надійності та довговічності. Електронний двигун забезпечує номінальну потужність 250 кВт (пік 370 кВт) та номінальний крутний момент 1200 Нм (максимально 3 700 Нм). На цьому фоні нещодавно оновленим CF Electric програє. (Електрич

Volvo VNR Electric

Зображення
Електромобілі Volvo VNR Electric працюватимуть у пілотному проекті до кінця 2021 року, щоб продемонструвати здатність акумуляторних електровозів успішно перевозити товари на щоденних маршрутах  В рамках  проекту Volvo LIGHTS   DHE предст авила вантажівки Volvo VNR Electric Class 8, акумуляторні електричні дворові вантажівки та навантажувачі, інфраструктуру зарядки як для своїх автопарків, так і для особистих автомобілів співробітників, а також сонячні панелі та накопичувач енергії на місці при його доставці та отриманні об'єкт в Онтаріо, Каліфорнія Компанія Volvo Trucks North America почала приймати замовлення клієнтів для своєї акумуляторної електричної моделі VNR Electric 3 грудня 2020 року. Виробництво Volvo VNR Electric планується розпочати на початку 2021 року на виробничому заводі Volvo Trucks в Нью-Рівер Валлі в Дубліні, штат Вірджинія.

Scania віддає перевагу акумулятору

Зображення
  Scania віддає перевагу акумулятору, компанія вважає що, потенціал вантажівки з водневими паливними елементами обмежений. Scania оголосила про свою прихильність до акумуляторних електромобілів, а не стільки до транспортних засобів на водневих елементах. Вантажівки з гібридними та електричними установками та автобуси на електротязі вже представлені компанією. Scania збільшує частки електрифікованих автомобілів для продажу у Європі до 50% до 2030 року. Щорічно запускатиметься щонайменше одне нове "застосування електричних продуктів" у сегменті автобусів та вантажівок. Впроваджуючи новітні технології (щільність енергії акумулятора, тривалість зарядки) електромобілі поступово випереджатимуть рішення щодо викопних матеріалів та біопалива. Згідно з досвідом Scania з автобусами EV - "акумуляторний електромобіль вимагає менше обслуговування, ніж звичайний, що означає більший час безвідмовної роботи та мінімальні витрати на км пробігу або годину експлуатації. Це справді ключові

DAF: Taking the lead to less CO2

Зображення
Як ми можемо зменшити   викиди  CO  2    на автомобільному транспорті?   Роблячи вантажівки ще більш ефективними.   Розробкою нових концепцій транспорту.  Ланцюжок з вантажівок, нові дані, нове бачення розподілу руху.  DAF працює у багатьох різних сферах над створенням інтелектуальної логістики для завтрашнього світу.