Scania віддає перевагу акумулятору

 

Scania віддає перевагу акумулятору, компанія вважає що, потенціал вантажівки з водневими паливними елементами обмежений.

Scania оголосила про свою прихильність до акумуляторних електромобілів, а не стільки до транспортних засобів на водневих елементах.

Вантажівки з гібридними та електричними установками та автобуси на електротязі вже представлені компанією. Scania збільшує частки електрифікованих автомобілів для продажу у Європі до 50% до 2030 року.

Щорічно запускатиметься щонайменше одне нове "застосування електричних продуктів" у сегменті автобусів та вантажівок.

Впроваджуючи новітні технології (щільність енергії акумулятора, тривалість зарядки) електромобілі поступово випереджатимуть рішення щодо викопних матеріалів та біопалива. Згідно з досвідом Scania з автобусами EV - "акумуляторний електромобіль вимагає менше обслуговування, ніж звичайний, що означає більший час безвідмовної роботи та мінімальні витрати на км пробігу або годину експлуатації. Це справді ключові фактори.

Електрична вантажівка для далекобійників

В даний час електрична вантажівка Scania, оснащена батареєю на 300 кВт-год, має пробіг до 250 км (155 миль). Мета компанії у найближчі кілька років представити модель вантажівки для тривалих поїздок з показниками повної ваги 40 т (40 000 кг / 88 000 фунтів), яка зможе їздити протягом 4,5 годин, а потім під заряджатись під час обов’язкового 45-хвилинного відпочинку водіїв.

Акумулятор електричний проти водню

Незважаючи на той факт, що Scania інвестувала у водневі технології та навіть вводила транспортні засоби в експлуатацію із замовниками, потенціал FCV вважається "обмеженим". Перша причина полягає в тому, що енергоефективність складає лише третину акумуляторного електромобіля (FCV використовують в три рази більше відновлюваної електроенергії для виробництва водню і подолання тієї ж відстані).

FCV також більш складні, вимагають більшого обслуговування і коштують дорожче. Враховуємо також, що справжньої інфраструктури заправки немає.

Також слід розглянути питання ремонту та обслуговування. Вартість водного автомобіля буде вищою, ніж для акумуляторного електромобіля, оскільки його системи є більш складними, такі як розгалужена система повітря та охолодження. Крім того, водень - це летючий газ, який вимагає більшого технічного обслуговування для забезпечення безпеки ". Схоже, що Scania спробує скористатися своїм досвідом роботи з водневими паливними елементами в інших сферах, таких як стаціонарні паливні елементи:

"Однак водень є перспективним носієм енергії; хороший спосіб накопичення енергії протягом тривалих циклів і відіграватиме важливу роль у декарбонізації, якщо буде вироблений екологічно чистим способом. Scania сподівається на отримання вільної з копалин сталі для своїх вантажних автомобілів, оскільки водень буде грати більша роль у декількох галузях.



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Впевнений погляд MAN

Заводи DAF повертаються

Кросовер Volkswagen ID.4.