Перший Green Bond Scania


   Scania випустила свою першу "зелену облігацію". Участь взяли близько 30 північних банків, страхових компаній та менеджерів пенсійних фондів. Результатом торгів стало те, що Scania залучила позик на загальну суму 1,25 млрд шведських крон із строком погашення 4 роки для інвестицій, які компанія робить для переходу на виробництво електромобілів.


В кінці 2020 року компанія Scania - як перший виробник комерційних автомобілів - отримала схвалення основи компанії для випуску зелених облігацій.


«Великий інтерес до нашої зеленої облігації підтверджує готовність фінансового співтовариства вступати в партнерські відносини, необхідні для поступового припинення залежності від викопних у світі. Водночас це також підтверджує впевненість фінансової спільноти в нашій роботі, спрямованій на перехід до стійкої транспортної системи », - говорить фінансовий директор Scania Йоган Хеггман. 


Рамка „Зелених облігацій” становить основу для виявлення, відбору, перевірки та звітування про проекти, які підлягають фінансуванню за рахунок надходжень від зелених облігацій. Добре зарекомендувала себе норвезька CICERO Shades of Green оцінила основу "темно-зеленою", яка призначена для проектів та рішень, які відповідають довгостроковому баченню низьковуглецевого та стійкого до клімату майбутнього.


Scania поставила перед собою амбіційні цілі щодо зменшення вуглецю, передбачені ініціативою "Науково обґрунтована ціль". Сюди входить те, що з 2015 року викиди вуглецю від його власних операцій зменшуються вдвічі до 2025 року, а також досягається 20-відсоткове зменшення викидів CO2 від вантажних автомобілів, автобусів та двигунів, коли вони використовуються, що становить понад 95 відсотків впливу на навколишнє середовище Scania. Scania вже досягла поставленої мети на 2020 рік, щоб перевести всі свої десять основних виробничих потужностей у всьому світі на електроенергію.


Доходи від зелених облігацій Scania спрямовуються виключно на проекти, які матимуть значний вплив на зменшення викидів CO2. Сюди можуть входити підвищення ефективності роботи важких електричних вантажівок та автобусів, систем громадського транспорту на базі електронних автобусів та створення ефективної інфраструктури зарядки для електричних вантажівок та автобусів.


Відповідно до Принципів „зелених облігацій”, надходження будуть управлятися на окремих рахунках, а розподіл буде прозоро звітуватися з отриманою економією вуглецю.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Впевнений погляд MAN

Заводи DAF повертаються

Кросовер Volkswagen ID.4.