Впевнений погляд MAN





 Вони виглядають доброзичливими, агресивними чи надійними та демонструють характер -  фари розглядаються як очі автомобіля. Як і у людей, вони складають лише невелику частину поверхні, але мають великий вплив на загальний ефект. Не дивно, що дизайнери автобусів та вантажівок приділяють їм, багато уваги. Нові розроблені ними фари характеризують MAN з 2017 року. Це важливе у дизайні.



Ви точно це відчували: у вашому дзеркалі заднього виду з’являється грізний автомобіль - ви інтуїтивно звільняєте для нього місце. Експерти називають це ефектом "обгону престижу". Ви запитаєте себе, чому ви зібралися з дороги. Можливо, на вас підсвідомо впливав його лютий, агресивний вигляд. Фари, решітка радіатора та бампер: ця комбінація інстинктивно нагадує нам обличчя - і обличчя надзвичайно важливі для нас, людей. Конструктори автомобілів користуються цим феноменом апперцептивної психології. Вони навмисно роблять вантажівки та автобуси щоб виглядали привітно, надійний а іноді агресивно. Тому фари є одним з елементів, якому дизайнери автомобілів приділяють особливу увагу. Зокрема, виробники автомобілів вкладають мільйони євро в нові фари. У деяких працюють цілі дизайнерські відділи, які зосереджуються виключно на дизайні фар і задніх ліхтарів.

ДО 1970-х років це було неважливо для більшості . Хоча транспортні засоби тоді мали обличчя, вони були далеко не такими характерними, як сьогодні. Це не дивно, адже багато виробників автомобілів використовували однакові моделі фар. А саме ті, які постачальники могли б доставити готовими. Навіть сьогодні є звичайно транспортні засоби, особливо комерційні, з фарами постачальника. Зазвичай виробники просто не в змозі або не хочуть нести великі витрати на розробку.



Сьогодні це немислимо для такого бренда як MAN. Компанія надає велике значення характерним фарам. Лутц Фюгенер очолює курс транспортного дизайну в Університеті Пфорцгейма і вже працював у різних виробниках автомобілів."Фари не просто для того, щоб випромінювати світло", - зазначає він. «Для брендів надзвичайно важливо, щоб вони виділялися та були визнані - також завдяки фарам особливої ​​форми. Звичайно, фари також можуть допомогти в цілому надати транспортному засобу сучасний та привабливий вигляд ".

Тема також стає все більш важливою для виробників комерційних автомобілів. Стефан Шенхер, керівник проектування автобусів у MAN, його автобусна команда та команда дизайнерів MAN Truck вклали зусиль у розробку фар та задніх ліхтарів за останні роки. Зрештою, на транспортних засобах є різні елементи освітлення, які повинні виконувати різні функції. Сюди входять бічні ліхтарі, ближні та ближнє світло фар, індикатори, денні ходові вогні і помилка з фарами та задніми фарами також не позбавлена ​​ризику. Якщо транспортний засіб виглядає або здається дивним, байдужим або незвичним, це проблема для іміджу компанії та економічні втрати неминучі. Клієнти та пасажири хочуть пов’язати автобуси, які використовуються для людей, з чимось позитивним та привабливим.




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Заводи DAF повертаються

Кросовер Volkswagen ID.4.