Впевнений погляд MAN
Ви точно це відчували: у вашому дзеркалі заднього виду з’являється грізний автомобіль - ви інтуїтивно звільняєте для нього місце. Експерти називають це ефектом "обгону престижу". Ви запитаєте себе, чому ви зібралися з дороги. Можливо, на вас підсвідомо впливав його лютий, агресивний вигляд. Фари, решітка радіатора та бампер: ця комбінація інстинктивно нагадує нам обличчя - і обличчя надзвичайно важливі для нас, людей. Конструктори автомобілів користуються цим феноменом апперцептивної психології. Вони навмисно роблять вантажівки та автобуси щоб виглядали привітно, надійний а іноді агресивно. Тому фари є одним з елементів, якому дизайнери автомобілів приділяють особливу увагу. Зокрема, виробники автомобілів вкладають мільйони євро в нові фари. У деяких працюють цілі дизайнерські відділи, які зосереджуються виключно на дизайні фар і задніх ліхтарів.
ДО 1970-х років це було неважливо для більшості . Хоча транспортні засоби тоді мали обличчя, вони були далеко не такими характерними, як сьогодні. Це не дивно, адже багато виробників автомобілів використовували однакові моделі фар. А саме ті, які постачальники могли б доставити готовими. Навіть сьогодні є звичайно транспортні засоби, особливо комерційні, з фарами постачальника. Зазвичай виробники просто не в змозі або не хочуть нести великі витрати на розробку.
Сьогодні це немислимо для такого бренда як MAN. Компанія надає велике значення характерним фарам. Лутц Фюгенер очолює курс транспортного дизайну в Університеті Пфорцгейма і вже працював у різних виробниках автомобілів."Фари не просто для того, щоб випромінювати світло", - зазначає він. «Для брендів надзвичайно важливо, щоб вони виділялися та були визнані - також завдяки фарам особливої форми. Звичайно, фари також можуть допомогти в цілому надати транспортному засобу сучасний та привабливий вигляд ".
Тема також стає все більш важливою для виробників комерційних автомобілів. Стефан Шенхер, керівник проектування автобусів у MAN, його автобусна команда та команда дизайнерів MAN Truck вклали зусиль у розробку фар та задніх ліхтарів за останні роки. Зрештою, на транспортних засобах є різні елементи освітлення, які повинні виконувати різні функції. Сюди входять бічні ліхтарі, ближні та ближнє світло фар, індикатори, денні ходові вогні і помилка з фарами та задніми фарами також не позбавлена ризику. Якщо транспортний засіб виглядає або здається дивним, байдужим або незвичним, це проблема для іміджу компанії та економічні втрати неминучі. Клієнти та пасажири хочуть пов’язати автобуси, які використовуються для людей, з чимось позитивним та привабливим.
Коментарі
Дописати коментар