Функції допомоги та електронне рульове управління від Scania

 


Електричне активне рульове управління (EAS) Scania забезпечує водієві кращий контроль над автомобілем під час маневрування на малих майданчиках, та підвищує стійкість автомобіля на високих швидкостях. В системі також налаштовано кілька нових функцій допомоги водію, які сприяють більшому комфорту при поїздках на великих відстанях. Наприклад, вони допомагають водієві утримувати транспортний засіб посередині смуги руху.

Інженер-розробник відділу досліджень і розробок Scania Густав Лінг зазначає “EAS забезпечує багато переваг для водія. Він діє як додатковий гідро підсилювач керма, щоб полегшити повороти особливо на низьких швидкостях. Систему EAS ретельно налаштовують, щоб зробити Scania ще кращою»




Основні функції допомоги водієві:

Допомога при утриманні смуги руху (LKA): Ця функція використовує камеру лобового скла для фіксації положення автомобіля на дорозі. Він був розроблений для міжміських магістралей, і його метою є допомогти утримати транспортний засіб посередині смуги руху. Водій може активувати його за потреби.
Попередження про виїзд з смуги з активним керуванням (LDWAS) - ще одна особливість, яка є частиною системи EAS. Ця функція, яка розширює стандартне попередження про виїзд із смуги руху (LDW), втручається, якщо транспортний засіб збирається ненавмисно відхилитися від смуги руху. У цьому випадку активне рульове управління плавно спрямовує візок назад на смугу руху.
Запобігання зіткненню зі смуги руху (LCP) розширює функцію захисту від сліпих зон (BSW). Якщо водій починає переїжджати на вже зайняту смугу, функція BSW попереджає водія оптичним та звуковим попередженням, а функція LCP спрямовує транспортний засіб назад на свою смугу.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Впевнений погляд MAN

Заводи DAF повертаються

Кросовер Volkswagen ID.4.