Публікації

Функції допомоги та електронне рульове управління від Scania

Зображення
  Електричне активне рульове управління (EAS) Scania забезпечує водієві кращий контроль над автомобілем під час маневрування на малих майданчиках, та підвищує стійкість автомобіля на високих швидкостях. В системі також налаштовано кілька нових функцій допомоги водію, які сприяють більшому комфорту при поїздках на великих відстанях. Наприклад, вони допомагають водієві утримувати транспортний засіб посередині смуги руху. Інженер-розробник відділу досліджень і розробок Scania Густав Лінг зазначає “EAS забезпечує багато переваг для водія. Він діє як додатковий гідро підсилювач керма, щоб полегшити повороти особливо на низьких швидкостях. Систему EAS ретельно налаштовують, щоб зробити Scania ще кращою» Основні функції допомоги водієві: Допомога при утриманні смуги руху (LKA): Ця функція використовує камеру лобового скла для фіксації положення автомобіля на дорозі. Він був розроблений для міжміських магістралей, і його метою є допомогти утримати транспортний засіб посередині смуги руху. Воді

Scania та Volvo є лідером на шведському ринку

Зображення
 За інформацією transportemundial.com.br Шведські марки є іконками у сегменті важких вантажівок, і дебати Scania або Volvo завжди будуть. Scania здобула лідерство на ринку Швеції в 2020 році. Згідно зі статистикою, опублікованою Bilsweden, зареєстровано 2247 нових вантажівок Scania, що на 150 більше, ніж Volvo . Протягом року два національні виробники збільшили свої частки на ринку до 45,3 (44,2 у 2019 році) та 42,2 (39,6) відсотка відповідно. З 7,6 (10,0) відсотками частки, Mercedes-Benz став найбільшим брендом імпорту шведів. Далі слідували MAN з 2,6 (3,1), DAF 1,6 (2,1) та Iveco 0,1 (0,2) відсотка.

Двигуни Scania V8

Зображення
  Нове покоління двигунів V8 Scania було представлене у вересні 2020 року в режимі прямої трансляції з "високим адреналіном" . Його верхня межа 770 к.с. З крутним моментом 3700 Нм та революційною коробкою передач обіцяє комфортне досвід водіння, завдяки забезпеченню максимального крутного моменту при все менших обертах, що повністю відповідає філософії Scania , а також керованість, яку може запропонувати нова коробка передач. Засновані понад 50 років тому, двигуни V8 забезпечують виняткову потужність, продуктивність та продуктивність, економію пального до 6%, чудове безвідмовне використання з більшими інтервалами обслуговування та меншими витратами життєвого циклу, ніж їх попередники. Ці нові двигуни є результатом постійного прагнення Scania розробити двигуни, які є ще більш економічними та придатними для найскладніших транспортних задач. Завдяки впровадженню 70 нових компонентів, які гарантують зниження внутрішнього тертя, вищі коефіцієнти стиснення, вдосконалену систему вип

Вантажівки на альтернативному паливі

Зображення
  Hyundai XCient  Паливну  камеру з Південної Кореї  заповнює  газоподібний водень. З берігає його у семи цистернах.  Нещодавно у Швейцарії розпочали польові випробування.  Фото: Hyundai Mercedes Gen H2   Вантажівка на  паливних елементах потужністю 330 кВт (448 к. С.) Повинна  проїхати  до 1000 кілометрів на одному баку палива.  Як паливо використовується рідкий водень.  Вантажівка повинна почати серійне виробництво близько 2025 року   Зображення: Daimler Концептуальний автомобіль Nicola “Tre” Американський виробник планує привезти вантажівку з паливною батареєю потужністю до 735 кВт (1000 к.с.) до Європи вже в 2022 році.  Основа - вантажівка від Iveco.  Зображення: Nicola Концепція дослідження Tesla Semi Повністю електрична вантажівка від Tesla для вантажного транспорту має проїхати до 800 кілометрів, не зупиняючи процес зарядки.  З акумулятором, що зберігає 950 кВт-год електроенергії.  Фото: Tesla

1300 нових DAF XF480 для компанії Primafrio

Зображення
  На основі чудової надійності в експлуатації та економії палива, провідна іспанська транспортна компанія Primafrio Group в черговий раз зробила основне замовлення на DAF Trucks для 1300 вантажних автомобілів XF 480 Super Space Cab.  Замовлення флоту буде передано згідно з графіком поставок, який діятиме до кінця 2023 року. Перша партія з 400 вантажівок щойно введена в експлуатацію на маршрутах Primafrio по всій Європі.   З моменту свого заснування на початку 1960-х років група Primafrio перетворилася на провідного автоперевізника, який спеціалізується на переробці охолоджених та заморожених продуктів харчування та товарів високої вартості.  Організація є однією з найбільш швидкозростаючих транспортних компаній Європи.  Штаб-квартира Primafrio Group знаходиться в Мурсії, а дочірні компанії - в Андалусії, Каталонії, країні Басків та Лісабоні, а також у Франції та Німеччині.  Сучасні об'єкти включають сучасні кондиціоновані склади, щоб надати клієнтам широкий спектр логістичних послу

DAF Trucks отримав нагороду "Irish Fleet Truck Brand of the Year 2021"

Зображення
  за інформацією daf.globol - DAF Trucks отримав нагороду "Irish Fleet Truck Brand of the Year 2021" за версією журналу Fleet Transport Magazine, провідного журналу автоперевезень та комерційних автомобілів в Ірландії.  Визнання є результатом широкого спектру інтерв'ю із власниками та операторами вантажних автомобілів змішаного парку. Хоча водії високо хвалять комфорт свого DAF, керівників автопарків приваблює безперервна мета DAF щодо найвищої транспортної ефективності.  Сюди входить широкий вибір пропозицій з ремонту та технічного обслуговування та відмінне сервісне обслуговування, які обидва отримують високе визнання від транспортних компаній, що експлуатують змішані автопарки.  Чудова мережа обслуговування DAF працює цілодобово та без вихідних, якщо потрібна допомога на дорозі 

Король Віллем-Олександр Нідерландів відвідує завод DAF

Зображення
  по інформації з сайту https://www.daf.global У четвер, 25 червня, його величність король Нідерландів Віллем-Олександр відвідав робочу поїздку до заводу вантажних автомобілів DAF в Ейндховені. Візит відбувся у світлі впливу пандемії корони на автомобільну промисловість. Президент DAF Гаррі Волтерс ознайомив короля перед тим, як поспілкуватися з рядом працівників DAF на заводі вантажних автомобілів.   Робочий візит до регіону Ейндховена розпочався у компанії Nedschroef, яка виробляє кріплення, машини та інструменти для, зокрема, DAF. Далі король відвідав виробничі потужності DAF, де йому повідомили про вплив кризи та на відновлення виробничого процесу. Розмова на заводі вантажних автомобілів із працівниками DAF зосереджена на коригуваннях, які були внесені у виробництво, та на ефект, який вони мали на щоденну діяльність працівників. Наприкінці свого робочого візиту Король взяв участь у круглому столі - з діячами високого рівня з голландської автомобільної промисловості - про наслідки к