Публікації

Scania віддає перевагу акумулятору

Зображення
  Scania віддає перевагу акумулятору, компанія вважає що, потенціал вантажівки з водневими паливними елементами обмежений. Scania оголосила про свою прихильність до акумуляторних електромобілів, а не стільки до транспортних засобів на водневих елементах. Вантажівки з гібридними та електричними установками та автобуси на електротязі вже представлені компанією. Scania збільшує частки електрифікованих автомобілів для продажу у Європі до 50% до 2030 року. Щорічно запускатиметься щонайменше одне нове "застосування електричних продуктів" у сегменті автобусів та вантажівок. Впроваджуючи новітні технології (щільність енергії акумулятора, тривалість зарядки) електромобілі поступово випереджатимуть рішення щодо викопних матеріалів та біопалива. Згідно з досвідом Scania з автобусами EV - "акумуляторний електромобіль вимагає менше обслуговування, ніж звичайний, що означає більший час безвідмовної роботи та мінімальні витрати на км пробігу або годину експлуатації. Це справді ключові

DAF: Taking the lead to less CO2

Зображення
Як ми можемо зменшити   викиди  CO  2    на автомобільному транспорті?   Роблячи вантажівки ще більш ефективними.   Розробкою нових концепцій транспорту.  Ланцюжок з вантажівок, нові дані, нове бачення розподілу руху.  DAF працює у багатьох різних сферах над створенням інтелектуальної логістики для завтрашнього світу.

Перший Green Bond Scania

Зображення
   Scania випустила свою першу "зелену облігацію". Участь взяли близько 30 північних банків, страхових компаній та менеджерів пенсійних фондів. Результатом торгів стало те, що Scania залучила позик на загальну суму 1,25 млрд шведських крон із строком погашення 4 роки для інвестицій, які компанія робить для переходу на виробництво електромобілів. В кінці 2020 року компанія Scania - як перший виробник комерційних автомобілів - отримала схвалення основи компанії для випуску зелених облігацій. «Великий інтерес до нашої зеленої облігації підтверджує готовність фінансового співтовариства вступати в партнерські відносини, необхідні для поступового припинення залежності від викопних у світі. Водночас це також підтверджує впевненість фінансової спільноти в нашій роботі, спрямованій на перехід до стійкої транспортної системи », - говорить фінансовий директор Scania Йоган Хеггман.  Рамка „Зелених облігацій” становить основу для виявлення, відбору, перевірки та звітування про проекти, як

Батарея Citroën ë-Berlingo оптимізована на заощадження енергії

Зображення
Компанія Citroen запускає моделі на електричній тязі у своїй комерційній лінійці. Berlingo, що перетворився в Citroën ë-Berlingo отримав електричний мотор на 100 кВт (136 к.с.) і 260 Нм, та літій-іонну батарею місткістю 50 кВт г, якої вистачає на 275 км (цикл WLTP). У машині передбачений перемикач режимів руху, що обмежує максимальні потужність і крутний момент мотора. Режим Eco лімітує їх на рівні 60 кВт і 190 Нм, і мінімізує використання обігрівача або кондиціонера, але без їх повного відключення. Заряджається фургон від побутової мережі при восьми амперах (до 100% за 15 год) або при 16 амперах (за 5,5 години), а також від колонки постійного струму при потужності до 100 кВт — за півгодини до 80%. Є і режим Power, що розкриває повні 100 кВт і 260 Нм. Всі функції й параметри електрокара можливо контролювати через центральний екран (п'ять дюймів за замовчуванням і десять дюймів у вигляді опції) або віддалено, через додаток My Citroën на смартфоні. Очікуємо появу Citroën ë-Berlingo V

Впевнений погляд MAN

Зображення
 Вони виглядають доброзичливими, агресивними чи надійними та демонструють характер -  фари розглядаються як очі автомобіля. Як і у людей, вони складають лише невелику частину поверхні, але мають великий вплив на загальний ефект. Не дивно, що дизайнери автобусів та вантажівок приділяють їм, багато уваги. Нові розроблені ними фари характеризують MAN з 2017 року. Це важливе у дизайні. Ви точно це відчували: у вашому дзеркалі заднього виду з’являється грізний автомобіль - ви інтуїтивно звільняєте для нього місце. Експерти називають це ефектом "обгону престижу". Ви запитаєте себе, чому ви зібралися з дороги. Можливо, на вас підсвідомо впливав його лютий, агресивний вигляд. Фари, решітка радіатора та бампер: ця комбінація інстинктивно нагадує нам обличчя - і обличчя надзвичайно важливі для нас, людей. Конструктори автомобілів користуються цим феноменом апперцептивної психології. Вони навмисно роблять вантажівки та автобуси щоб виглядали привітно, надійний а іноді агресивно. Тому фа

Функції допомоги та електронне рульове управління від Scania

Зображення
  Електричне активне рульове управління (EAS) Scania забезпечує водієві кращий контроль над автомобілем під час маневрування на малих майданчиках, та підвищує стійкість автомобіля на високих швидкостях. В системі також налаштовано кілька нових функцій допомоги водію, які сприяють більшому комфорту при поїздках на великих відстанях. Наприклад, вони допомагають водієві утримувати транспортний засіб посередині смуги руху. Інженер-розробник відділу досліджень і розробок Scania Густав Лінг зазначає “EAS забезпечує багато переваг для водія. Він діє як додатковий гідро підсилювач керма, щоб полегшити повороти особливо на низьких швидкостях. Систему EAS ретельно налаштовують, щоб зробити Scania ще кращою» Основні функції допомоги водієві: Допомога при утриманні смуги руху (LKA): Ця функція використовує камеру лобового скла для фіксації положення автомобіля на дорозі. Він був розроблений для міжміських магістралей, і його метою є допомогти утримати транспортний засіб посередині смуги руху. Воді

Scania та Volvo є лідером на шведському ринку

Зображення
 За інформацією transportemundial.com.br Шведські марки є іконками у сегменті важких вантажівок, і дебати Scania або Volvo завжди будуть. Scania здобула лідерство на ринку Швеції в 2020 році. Згідно зі статистикою, опублікованою Bilsweden, зареєстровано 2247 нових вантажівок Scania, що на 150 більше, ніж Volvo . Протягом року два національні виробники збільшили свої частки на ринку до 45,3 (44,2 у 2019 році) та 42,2 (39,6) відсотка відповідно. З 7,6 (10,0) відсотками частки, Mercedes-Benz став найбільшим брендом імпорту шведів. Далі слідували MAN з 2,6 (3,1), DAF 1,6 (2,1) та Iveco 0,1 (0,2) відсотка.