Публікації

Перший Green Bond Scania

Зображення
   Scania випустила свою першу "зелену облігацію". Участь взяли близько 30 північних банків, страхових компаній та менеджерів пенсійних фондів. Результатом торгів стало те, що Scania залучила позик на загальну суму 1,25 млрд шведських крон із строком погашення 4 роки для інвестицій, які компанія робить для переходу на виробництво електромобілів. В кінці 2020 року компанія Scania - як перший виробник комерційних автомобілів - отримала схвалення основи компанії для випуску зелених облігацій. «Великий інтерес до нашої зеленої облігації підтверджує готовність фінансового співтовариства вступати в партнерські відносини, необхідні для поступового припинення залежності від викопних у світі. Водночас це також підтверджує впевненість фінансової спільноти в нашій роботі, спрямованій на перехід до стійкої транспортної системи », - говорить фінансовий директор Scania Йоган Хеггман.  Рамка „Зелених облігацій” становить основу для виявлення, відбору, перевірки та звітування про проекти, як

Батарея Citroën ë-Berlingo оптимізована на заощадження енергії

Зображення
Компанія Citroen запускає моделі на електричній тязі у своїй комерційній лінійці. Berlingo, що перетворився в Citroën ë-Berlingo отримав електричний мотор на 100 кВт (136 к.с.) і 260 Нм, та літій-іонну батарею місткістю 50 кВт г, якої вистачає на 275 км (цикл WLTP). У машині передбачений перемикач режимів руху, що обмежує максимальні потужність і крутний момент мотора. Режим Eco лімітує їх на рівні 60 кВт і 190 Нм, і мінімізує використання обігрівача або кондиціонера, але без їх повного відключення. Заряджається фургон від побутової мережі при восьми амперах (до 100% за 15 год) або при 16 амперах (за 5,5 години), а також від колонки постійного струму при потужності до 100 кВт — за півгодини до 80%. Є і режим Power, що розкриває повні 100 кВт і 260 Нм. Всі функції й параметри електрокара можливо контролювати через центральний екран (п'ять дюймів за замовчуванням і десять дюймів у вигляді опції) або віддалено, через додаток My Citroën на смартфоні. Очікуємо появу Citroën ë-Berlingo V

Впевнений погляд MAN

Зображення
 Вони виглядають доброзичливими, агресивними чи надійними та демонструють характер -  фари розглядаються як очі автомобіля. Як і у людей, вони складають лише невелику частину поверхні, але мають великий вплив на загальний ефект. Не дивно, що дизайнери автобусів та вантажівок приділяють їм, багато уваги. Нові розроблені ними фари характеризують MAN з 2017 року. Це важливе у дизайні. Ви точно це відчували: у вашому дзеркалі заднього виду з’являється грізний автомобіль - ви інтуїтивно звільняєте для нього місце. Експерти називають це ефектом "обгону престижу". Ви запитаєте себе, чому ви зібралися з дороги. Можливо, на вас підсвідомо впливав його лютий, агресивний вигляд. Фари, решітка радіатора та бампер: ця комбінація інстинктивно нагадує нам обличчя - і обличчя надзвичайно важливі для нас, людей. Конструктори автомобілів користуються цим феноменом апперцептивної психології. Вони навмисно роблять вантажівки та автобуси щоб виглядали привітно, надійний а іноді агресивно. Тому фа

Функції допомоги та електронне рульове управління від Scania

Зображення
  Електричне активне рульове управління (EAS) Scania забезпечує водієві кращий контроль над автомобілем під час маневрування на малих майданчиках, та підвищує стійкість автомобіля на високих швидкостях. В системі також налаштовано кілька нових функцій допомоги водію, які сприяють більшому комфорту при поїздках на великих відстанях. Наприклад, вони допомагають водієві утримувати транспортний засіб посередині смуги руху. Інженер-розробник відділу досліджень і розробок Scania Густав Лінг зазначає “EAS забезпечує багато переваг для водія. Він діє як додатковий гідро підсилювач керма, щоб полегшити повороти особливо на низьких швидкостях. Систему EAS ретельно налаштовують, щоб зробити Scania ще кращою» Основні функції допомоги водієві: Допомога при утриманні смуги руху (LKA): Ця функція використовує камеру лобового скла для фіксації положення автомобіля на дорозі. Він був розроблений для міжміських магістралей, і його метою є допомогти утримати транспортний засіб посередині смуги руху. Воді

Scania та Volvo є лідером на шведському ринку

Зображення
 За інформацією transportemundial.com.br Шведські марки є іконками у сегменті важких вантажівок, і дебати Scania або Volvo завжди будуть. Scania здобула лідерство на ринку Швеції в 2020 році. Згідно зі статистикою, опублікованою Bilsweden, зареєстровано 2247 нових вантажівок Scania, що на 150 більше, ніж Volvo . Протягом року два національні виробники збільшили свої частки на ринку до 45,3 (44,2 у 2019 році) та 42,2 (39,6) відсотка відповідно. З 7,6 (10,0) відсотками частки, Mercedes-Benz став найбільшим брендом імпорту шведів. Далі слідували MAN з 2,6 (3,1), DAF 1,6 (2,1) та Iveco 0,1 (0,2) відсотка.

Двигуни Scania V8

Зображення
  Нове покоління двигунів V8 Scania було представлене у вересні 2020 року в режимі прямої трансляції з "високим адреналіном" . Його верхня межа 770 к.с. З крутним моментом 3700 Нм та революційною коробкою передач обіцяє комфортне досвід водіння, завдяки забезпеченню максимального крутного моменту при все менших обертах, що повністю відповідає філософії Scania , а також керованість, яку може запропонувати нова коробка передач. Засновані понад 50 років тому, двигуни V8 забезпечують виняткову потужність, продуктивність та продуктивність, економію пального до 6%, чудове безвідмовне використання з більшими інтервалами обслуговування та меншими витратами життєвого циклу, ніж їх попередники. Ці нові двигуни є результатом постійного прагнення Scania розробити двигуни, які є ще більш економічними та придатними для найскладніших транспортних задач. Завдяки впровадженню 70 нових компонентів, які гарантують зниження внутрішнього тертя, вищі коефіцієнти стиснення, вдосконалену систему вип

Вантажівки на альтернативному паливі

Зображення
  Hyundai XCient  Паливну  камеру з Південної Кореї  заповнює  газоподібний водень. З берігає його у семи цистернах.  Нещодавно у Швейцарії розпочали польові випробування.  Фото: Hyundai Mercedes Gen H2   Вантажівка на  паливних елементах потужністю 330 кВт (448 к. С.) Повинна  проїхати  до 1000 кілометрів на одному баку палива.  Як паливо використовується рідкий водень.  Вантажівка повинна почати серійне виробництво близько 2025 року   Зображення: Daimler Концептуальний автомобіль Nicola “Tre” Американський виробник планує привезти вантажівку з паливною батареєю потужністю до 735 кВт (1000 к.с.) до Європи вже в 2022 році.  Основа - вантажівка від Iveco.  Зображення: Nicola Концепція дослідження Tesla Semi Повністю електрична вантажівка від Tesla для вантажного транспорту має проїхати до 800 кілометрів, не зупиняючи процес зарядки.  З акумулятором, що зберігає 950 кВт-год електроенергії.  Фото: Tesla